6 Eylül 2011 Salı

İDO Deniz Ulaşımı


İDOMATİK
( 0212 )444 44 36 Müşteri Hizmetleri Merkezi veya WEB’den satın almış olduğunuz bileti, terminallerimizde yer alan İDOMATİK ‘lerden , gişede beklemek zorunda kalmadan bastırabilirsiniz. Bunun icin yapmanız gereken sadece işlemi yaptığınız kredi kartını İDOMATİK’in kart okuyucu kısmından geçirmektir.
İDOMATİK bulunan terminallerin listesi için tıklayınız.
İDOMATİK KULLANIMI ile İLGİLİ ÖNEMLİ DUYURU
Sayın Yolcularımız,
(0212) 444 44 36 ve www.ido.com.tr ‘den satın alınan biletlerin fiziki hale dönüştürülmesi, merkezi terminallerimizde bulunan İDOMATİK’ler vasıtası ile yapılabilmektedir.
İDOMATİK’ler; çalışma prensipleri gereği, Kredi Kartı İDOMATİK’ten geçirildiğinde, söz konusu kredi kartı ile alınmış tüm biletleri basmaktadır.
Dolayısı ile, Gidiş-Dönüş alınmış, farklı tarih ve hatlara satın alınmış tüm biletler İDOMATİK tarafından kredi kartı geçirildiğinde basılmaktadır.
Farklı seyahatleriniz için satın aldığınız biletlerin , Gidiş – Dönüş satın alınan biletlerden; dönüş biletlerinin basılmasını istemiyorsanız,
Lütfen bilet basım işleminizi, gişeden , gişe görevlisine basılmaması gereken biletinizi belirterek gerçekleştiriniz.
Not : Sefer saatine 3 dakikadan az süre kaldığında bilet basım işlemi gişeden yapılamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder